Heb je suggesties of tips om onze zorg of dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten! Je kunt je ideeën delen met je behandelaar of begeleider.

Als je niet tevreden bent over je behandeling of het gedrag van onze medewerkers, praat er dan over met de betreffende persoon. Lukt dat niet, ga dan naar hun leidinggevende. De meeste problemen kunnen snel worden opgelost.

Vind je het moeilijk om hierover te praten? Stuur ons dan je probleem, opmerking of vraag. Wij zullen kijken met wie je dit vertrouwelijk kunt bespreken.

Terwille
t.a.v. de kwaliteitsfunctionaris
Postbus 1497
9701 BL Groningen
info@terwille.nl

Je kunt ook een klacht indienen bij onze bestuurder: 

Terwille
t.a.v. de bestuurder
Postbus 1497
9701 BL Groningen
directiesecretariaat@terwille.nl

Klachtenregeling

Wil je hier meer over weten? Download dan de Klachtenregeling en de Bijlage.

Officiële klacht indienen

Ben je ontevreden over de uitkomst van het gesprek met de bestuurder? Je kunt een officiële klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ)*, waar wij bij aangesloten zijn. De klachtenfunctionaris geeft gratis hulp en advies bij het op papier zetten van uw klacht.

CBKZ
Antwoordnummer 570
4200 WB GORINCHEM
klachten@cbkz.nl
0183-682829

*CBKZ is tevens beschikbaar als klachtencommissie indien nodig.